Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. „cookies“). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie tai privatumo politikoje.
Paprastai naujokai mano, kad dažasvydžio markeris yra kaip snaiperio šautuvas, todėl mėgina vienu šūviu iš 100 metrų atstumo pataikyti į galvą, kuri kyšo iš slėptuvės. Kita dažna klaida - manyti, kad kamuolys skrieja tokiu pat greičiu kaip kulka ir bandyti pataikyti į bėgantį žaidėją. Atminkite : į pastebėtą priešininką reikia ne vienu šūviu, o 3-4 kamuoliukų serijomis, kadangi visada egzistuoja tikimybė, kad kamuoliukas nuskries į šalį arba nesprogs. Jei jūsų priešininkas juda, šaukite ne į jį, o prieš jį arba ten, kur jis bėga: tuomet jis pats atbėgs į rutulių srautą. Daugelis naujokų mano, kad kiekvienas jų iššautas kamuoliukas privalo sprogti ant priešininko kamufliažo, todėl nešaudo tam, kad palaikytų bičiulius, laikytų priešininką užspaustą slėptuvėje arba simuliuotų ataką. Kartais į nematomą priešininką reikia šaudyti, norint priversti jį slėptis už priedangos, neleisti jam iškišti galvos tuo metu, kai vienas iš jūsų bičiulių juda į priekį ir jį nukauna. Be to, šaudymas nesitaikant ir riksmai kelia triukšmą ir atakos regimybę tuomet, kai siekiama nukreipti dėmesį nuo tikrosios atakos, kuri vyksta kitoje vietoje.