
Dažasvydžio žaidimų scenarijai
Egzistuoja gana daug scenarijų ir taisyklių, pagal kurias vyksta dažasvydžio žaidimai. Viskas priklauso nuo žaidėjų skaičiaus, aikštelių tipo. Kadangi dažasvydis yra komandinis žaidimas, dauguma žaidimų vienaip ar kitaip grindžiami dviejų arba daugiau komandų akistata. Yra ir žaidimų, kur kiekvienas žaidžia pats už save.
Pateikiame Jūsų dėmesiui populiariausius žaidimų scenarijus.
- „Counter strike“ („Vienas prieš vieną“) Užduotis: sunaikinti priešininkų komandą. Visi turi vieną gyvenimą, t.y. žaidžiame iki pirmo pataikymo.
- „Vėliavos užgrobimas“ Užduotis: užgrobti vėliavą, kuri nuo abiejų komandų yra vienodu atstumu, ir atnešti ją į savo bazę. Visi turi vieną gyvenimą.
- „Vėliavos gynyba“ Taisyklės tokios pat, išskyrus tai, kad prieš prasidedant žaidimui viena iš komandų išeina į lauką ir užima poziciją. Šios komandos užduotis – išsaugoti vėliavą (iki visiško pralaimėjimo arba kol pasibaigs žaidimo laikas). Antroji komanda startuoja iš savo bazės ir užgrobusi vėliavą, turi parsigabenti ją savo bazę.
- „Vėliavos bazėse“ Užduotis: aikštelės teritorijoje pastatytos 7 vėliavos. Aikštelės centre netoli viena nuo kitos išsidėsčiusios dvi bazės, pažymėtos komandų spalvomis. Kiekvienos komandos užduotis – į savo bazę parsinešti 4 vėliavas. Vėliavas galima rinkti aikštelės teritorijoje arba nukniaukti iš priešininkų bazės. Komandų regeneracija bazėje.
- „Bazės apgultis“ Užduotis: užgrobti tris vėliavas iš namų per įmanomai trumpesnį laiką. Besiginantieji turi vieną gyvybę. Puolantieji turi begalinį gyvybių skaičių. Puolančiųjų regeneracija bazėje. Pasibaigus žaidimui, komandos keičiasi vietomis. Laimi ta komanda, kurios puolimas trunka trumpiau.
- „Tvirtovės šturmas“ Viena komanda įsitvirtina forte. Antroji komanda turi šturmuoti tvirtovę ir ją užimti, sunaikindama visus jos gynėjus, per kuo trumpesnį laiką. Visi turi vieną gyvybę. . Pasibaigus žaidimui, komandos keičiasi vietomis. Laimi ta komanda, kurios puolimas trunka trumpiau.
- „Prezidento apsauga“ Užduotis: išvesti prezidentą iš tvirtovės ir palydėti į sutartą vietą. Teroristai regeneruojasi savo bazėje. Kokiu keliu judės prezidentas, teroristai nežino. Žinoma tik galutinė vieta.
- Kiekvienas už save: „Dvikova“ Po komandos dvikovos dalyviai išsilaksto iš aikštelės centro į skirtingas puses, o kitai komandai nuskambėjus pradeda vieni kitus medžioti. Laimi paskutinis išgyvenęs. Visi turi vieną gyvybę. Paprastai šis žaidimas naudojamas kapitonų konkursui.